Művészetről és ideológiáról Weiler Péter Godot Galériás kiállítása kapcsán
Weiler Péter akkora stri-úgyértem művész, hogy két szöveget is kellett írnom róla.
"Az én feltételezésem, hogy Weiler Péter a szabadpiac-ideológia párkapcsolatokra, érzelmekre vonatkoztatása által kiváltott undort ellenpontozza ezzel a kiállítással, a Kádár-kori toposzok invokálásával. De ez a „Kádár-kor” a mi korunkhoz van lehorgonyozva. A kétezres évek ez, bőven. Semmi olyan nincs ezeken a képeken, amit manapság ne lelhetnénk fel, értelemszerűen kivéve magát Kádárt és másokat, akik meghaltak azóta. Viszont van nude tűsarkú cipő (Kate Middleton után szabadon), fehér műanyag doboz (még csak nem is ételhordó), fesztiválozó lány baseballsapkában, farmersortban, fehér felsővel."
http://artmagazin.hu/artmagazin_hirek/muveszetrol_es_ideologiarol_weiler_peter_godot_galerias_kiallitasa_kapcsan.3927.html?pageid=86
"Az én feltételezésem, hogy Weiler Péter a szabadpiac-ideológia párkapcsolatokra, érzelmekre vonatkoztatása által kiváltott undort ellenpontozza ezzel a kiállítással, a Kádár-kori toposzok invokálásával. De ez a „Kádár-kor” a mi korunkhoz van lehorgonyozva. A kétezres évek ez, bőven. Semmi olyan nincs ezeken a képeken, amit manapság ne lelhetnénk fel, értelemszerűen kivéve magát Kádárt és másokat, akik meghaltak azóta. Viszont van nude tűsarkú cipő (Kate Middleton után szabadon), fehér műanyag doboz (még csak nem is ételhordó), fesztiválozó lány baseballsapkában, farmersortban, fehér felsővel."
http://artmagazin.hu/artmagazin_hirek/muveszetrol_es_ideologiarol_weiler_peter_godot_galerias_kiallitasa_kapcsan.3927.html?pageid=86